Welkom bij CBS De Paadwizer

Van harte welkom op de website van CBS De Paadwizer!
Leuk dat u hier een kijkje komt nemen. Op deze website vindt u informatie over onze school, over het onderwijs en over onze medewerkers.

Onder het kopje ‘onze school’ staat informatie over de school, het onderwijs en de medewerkers, maar ook handige informatie over schooltijden, vakanties e.d.
Onder het kopje ‘voor ouders’ staat nuttige informatie voor ouders. Hier vindt u bijvoorbeeld informatie over de ouderparticipatie, interessante links, maar ook informatie over extra verlof en de aanmeldingsprocedure.

Lees onze nieuwsbrief voor het meest actuele nieuws, deze wordt maandelijks uitgegeven en staat vol informatie over de school en nieuws uit de groepen. Wilt u de nieuwsbrief ook elke maand ontvangen, dat kan. Stuur een berichtje met vermelding van uw naam en emailadres naar cbsdepaadwizer@tjongerwerven.nl

Heeft u na het lezen van de informatie op de website nog vragen of wilt u liever een vrijblijvend persoonlijk gesprek? Een afspraak is zo gemaakt! Graag tot ziens!

Namens het team,
Edwin Veenstra, directeur

De geschiedenis van onze school

Lijkt het u leuk om dit te weten?

Bekijk het hier.

CBS De Paadwizer